Verzekeringen
Oooeps! Daar ging jouw fiets zo tegen die auto aan. Een dikke kras en een boze autobestuurder. Wat moet je dan doen? Of een betere vraag: is dit verzekerd? Voor de eerste vraag: bel mij direct: 0488-407000. Voor de tweede vraag: dat ga ik dan direct voor je bekijken. Door goed verzekerd te zijn dek je je tegen onverwachte situaties. Het is wel van belang juist verzekerd te zijn. Je wilt natuurlijk niet oververzekerd, maar zeker ook niet onderverzekerd zijn. Ik help je hier graag bij. Ik zoek de juiste verzekering of het juiste pakket dat het beste bij jou past.
De beste verzekering voor jou!
Verzekeringen zijn niet jouw favoriete onderwerp, maar wel die van mij! Ik zoek graag naar de beste verzekering voor jou. Ik ben onafhankelijk en vergelijk diverse verschillende partijen en voorwaarden om zo een passend product voor jou te vinden. Zo hoef jij niet urenlang te zoeken op het internet en alleen op prijs te vergelijken. Maar ik help om voor jou een begrijpelijk product af te sluiten, waar je geen omkijken naar hebt!
Jouw verzekeringen
Er zijn heel veel verzekeringen: aansprakelijkheidsverzekeringen, auto-verzekeringen, inboedelverzekeringen, woonhuisverzekeringen, reisverzekeringen, zorgverzekeringen etc. En eigenlijk kan je voor elke schade of zorgverzekering bij mij terecht.
Zakelijke verzekeringen
Verzekeren op zakelijk gebied is een belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsvoering. Zakelijke verzekeringen zorgen ervoor dat risico’s worden opgevangen. Ziek personeel, schade aan bedrijfsmaterieel, diefstal, schade door stilstand, etc. Jij houdt van kansen zien, risico’s lopen en met volle vaart vooruit! Loopt de onderneming dan toch een deukje op? Met mijn advies behoud je jouw ondernemingsvrijheid en zorgen wij er voor dat de deukjes niet tot catastrofes leiden.
Schade
Mocht je schade oplopen, juist dan sta ik voor je klaar. Je kunt mij bereiken via 0488-407000 of info@mv-verzekeringen.nl. Wil je alvast meer informatie over wat te doen bij schade, hierbij het stappenplan bij schade:
Stappenplan schade melden
Wat moet je doen wanneer je schade hebt? In dit stappenplan leg ik je uit hoe je jouw schade eenvoudig kan melden. Door dit stappenplan te volgen zal jouw schade zo spoedig mogelijk worden afgehandeld.
De verzekeringsmaatschappij stelt het verplicht om direct maatregelen te nemen om verdere schade te voorkomen. Probeer bijvoorbeeld bij een gesprongen waterleiding de leiding direct af te sluiten en het overtallig water af te voeren. Voor het maken van noodmaatregelen moet je soms (extra) kosten maken. Meld deze kosten ook altijd!
Neem na het treffen van de meest dringende noodmaatregelen, foto’s van de schade. Deze foto’s dienen als bewijsstuk. Maak er dus liever te veel dan te weinig. Breng de schade goed in kaart zodat het duidelijk is wat de schade precies is.
Leg de datum en het tijdstip van de schade zo precies mogelijk vast. De verzekeraar heeft dit bijvoorbeeld nodig bij weerschade. Het KNMI kan dan bevestigen of er op dat moment sprake was van een heftige weersituatie waardoor de schade geleden is.
Meld de schade bij mij. Om de schade te beoordelen vul je een schadeformulier in. Dit formulier mail ik naar jou. Kom je er niet uit? Dan vullen wij het samen in. Bel me dan kom ik bij je langs of je komt langs op kantoor. Met het ingevuldeschadeformulier kan ik checken of de schade is gedekt en laten je dit zo snel mogelijk weten.